top of page

Få hjælp til indretningen, og gør flytningen nem

Skal du flytte, og vil du gerne indrette den nye bolig rigtigt fra starten?

Så boligen

  • dækker dine eller din families behov i dagligdagen?

  • bliver pæn, rolig og personlig med alle dine yndlingsting?

  • indrettes efter en plan, vi lægger før flytningen, så du hurtigt kan komme på plads og blive rigtig glad for dit nye hjem?

 

En flytning kan hurtigt blive uoverskuelig, og særligt hvis du også skal købe og sælge hus eller lejlighed, har du en række ekstra opgaver udover at putte ting i kasser og få indrettet det nye hjem.

Nogle gange med det resultat, at det, der skulle være den hyggelige og sjove del af flytningen, først begynder, når du er træt og bare gerne vil have en almindelig hverdag tilbage. En hverdag, der indeholder andet end at tage stilling til farver, møbler og håndværkere. 

Og det er ærgerligt. For netop i forbindelse med en flytning har du muligheden for at indrette din nye bolig rigtigt fra starten:

  • Købe de rigtige møbler, der passer sammen og har de rette funktioner, så du kan have glæde af dem mange år

  • Gentænke, hvad du vil kunne lave i dit hjem. Eksempelvis om du vil have et syhjørne, en puslespilskrog eller et hobbyværelse

  • Få malet i de rigtige farver, så rummene arbejder sammen – i stedet for imod hinanden

 

Planlægger du din indflytning i tide, mens du stadig er motiveret til projektet, kan du træffe de rette valg og nyde processen. Denne planlægning kan jeg hjælpe dig med.

DSC_0495.jpeg

Sådan foregår FLYT TIL NYT

Et FLYT TIL NYT-forløb består af 3 møder, der foregår i den nye bolig, når det kan lade sig gøre:

Møde 1: 

Før mødet sender du mig billeder af de møbler og større ting, du planlægger at tage med. På selve mødet gennemgår vi, hvor vi regner med, møblerne skal stå. Alt efter hvilken funktion de skal have, hvordan de passer ind i rummet og sammen med de andre møbler. 

Vi gennemgår også hvilken farve, de forskellige rum skal males i. Og om det eventuelt kun er udvalgte vægge der skal have en anden farve end hvid. 

Møde 2: 

Finder sted når du er flyttet ind, og dine møbler er placeret efter planen. 

Her gennemgår vi, hvordan løsningen fungerer i praksis og pynter op med billeder, puder og diverse.


Måske viser det sig, at nogle møbler skal stå anderledes, eller at enkelte er nødt til at lade livet til fordel for nye.

På møde 2 laver vi en liste over, hvad du mangler i den nye bolig. 

Nogle gange sender jeg dig konkrete links til møbler og ting, du let kan købe online.
Andre gange vil vaser, malerier, puder, plaider eller småborde fra mit showroom passe ind. I så fald kan du købe dem direkte fra mig. Og hvis du selv har lyst til at gå på loppemarked, tager vi en snak om, hvilke konkrete ting og hvilken stilart, du skal lede efter her. 

Møde 3: 

Når du har fået de sidste ting eller møbler, kommer jeg forbi igen, og vi sikrer, at alting også i praksis kommer til at fremstå efter hensigten. Hvis ikke finder vi selvfølgelig en løsning på det.

Har du brug for min rådgivning efter møde 3, kan du altid ringe til mig. Efterfølgende rådgivning faktureres efter tidsforbruget til en timepris a x kroner.

Priser for FLYT TIL NYT:

Boliger under 100 m2: 8.000 kroner

Boliger over 100 m2: 10.000 kroner

 

Alle priser er inkl. moms og transport, og jeg rådgiver kunder i hele landet.

Hvert møde varer omkring 2 timer. 

Hvis du overvejer FLYT TIL NYT, anbefaler jeg at du kontakter mig så tidligt i processen som muligt. For jo før vi begynder at planlægge din nye indretning, jo bedre kan jeg rådgive dig. Også ift. de helt små detaljer, som du sikkert ikke selv er klar over har en betydning.

Skal vi tage en snak? 

Så ring til mig på 26 83 01 24, eller send en mail

 

bottom of page